Escher by Gerd Couckhuyt for Estrikor
Projecten
Het project is gelegen naast het Ter Kamerenbos in Ukkel. Met zowel een straatkant als gezamenlijk parkje was dit een leuke locatie voor een 3D visualisatie.
U kan voor uw interieurprojecten ons carte blanche geven of we kunnen samen iets in onze “Neoviar Style Guide” vinden die perfect bij u of uw doelgroep past.
Design collections for Unreal Engine Market Place
Belgische game-opleiding valt in de prijzen.
Daarom willen we al onze studenten van harte feliciteren die hun projecten hebben ingediend op de Rookies-website, met een speciale vermelding voor Thomas Van Nuffel, die de Rookie of the Year Runner Up-prijs won, en Jean-Philippe Lybeer met een even welverdiende People's keuze award!
Voor Yves Decan van Munich Icons, gespecialiseerd in klassieke BMW voertuigen heb ik aan de hand van zijn schetsen zijn idee voor zijn droomwagen tot leven laten komen. R3born is een reïncarnatie van de iconische BMW 323i uit de late jaren 70 en vroege jaren 80.
Het was onze opdracht om de renders te maken van de verschillende ontwerpen voor de parfumfles van Floyd Mayweather. Perfecte renders waren natuurlijk een vereiste, dus hebben we kost nog moeite gespaard tot dat het kleinste detail er op zijn best uitzag.
3D is goedkoper dan traditionele studiofotografie én biedt ook meer mogelijkheden.
Uw volgende stap om zich te onderscheiden van een verzadigde markt.
Voor DBG architecten kregen we de niet evidente opdracht om meer dan 2000m² te visualiseren in Virtual Reality.
Voor dit project hebben we heel wat renders gemaakt. Bekijk de verschillende sferen tussen dag en nacht.
Deze video is gemaakt met Unreal Engine 4.25. De gametechnologie is nu bijna even fotorealistisch geworden als traditionele rendertechnieken.
Deze visualisatie werd gemaakt voor Matexi en is gelegen in de Rue du Bourgmestre in Elsene.
Het futuristisch ontwerp van Couckhuyt Gerd van Bhoom en Dirk De Meyer van DDM-architectuur heeft de Roeselare Award voor Mooiste Nieuwbouw 2019 gewonnen.
Voor onze klant Urbicoon visualiseerden we een nog te bouwen project aan de hand van een all around media tool die hen de vrijheid gaf om zoveel renderings te maken vanuit elke positie, lichtinval, … die ze zelf wilden.